mandag 21. november 2011

Julekort~


Vi fikk et oppdrag med å lage forslag til julekort som skolen vår skal sende ut til ulike bedrifter og lignende.
Vi stod helt fritt til hva vi ville gjøre, det enste som måtte være med var skolen-og Hordalands Fylkeskommunes logo, og en liten ferdigskrevet hilsen.

Resultatet mitt er stilrent, fordi det er slik jeg foretrekker å jobbe.
Alt er rett opp og ned, uten rot.

Side1 (frem-og bakside)

Side2 (innsiden)

Kortet skal da brettes på midten.
På side 1 vil da "Hordalands Fylkeskommune" stå på baksiden.
Side 2 vil være slik som du ser den på bildet, når du åpner kortet.

Jeg har laget det meste her selv.
Logoene er hentet fra nettet, og "blondene" er brushes.
Ellers har jeg brukt ulike redskaper i photoshop, og en god del effekter på de sorte og hvite stripene.

Tanken var at kortet skulle minne litt om en presang.

Hva synes du om mitt forslag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar