torsdag 14. juni 2012

Kreativt motefotografi DEL 1

Oppgave 1
Fotodokumentasjon av utprøving og eksperimentering med klær. Bildene skal vise den kreative prosessen til gruppen. Post som innlegg på blogg. Bildene skal ha bildetekst.


Tappert forsøk på å få "flyvende" blomster på bildene.. Gikk ikke helt som planlagt.
 
Vi var svært heldig med været, så vi utnyttet det til det ytterste!
 Utnytting av fint landskap!
 ..Og iskaldt vann

 Forsøk på å dra flytebryggen nærmere fastland, måtte gi opp til slutt, da dette ikke var så veldig enkelt..
Siv måtte til slutt legge seg på svøm for å komme seg oppå flytebryggen!

Utforsking av "posing" for å få best mulig resultat etter 2 timer med fiksing av hår og sminke.

Jeg har aldri likt å jobbe i grupper. Jeg er en svært selvstendig person når det kommer til arbeid jeg blir vurdert i. Men jeg er veldig glad for at ting ble som de ble, fordi personlig synes jeg at jeg, Marthe og Siv jobbet svært godt sammen! Vi fant på mye gøy,og hadde det morsomt sammen mens vi jobbet. Dette synes jeg er viktig når man holder på med samarbeid, ellers blir ofte ting litt ensidige.
Takk for et fint samarbeid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar